Zaterdag thuiswedstrijden landelijke senioren

De vier landelijke herenteams komen aanstaande zaterdag weer in actie. En het belooft weer een spannende middag te worden waar veel op het spel staat!

Heren 1 ontvangt het sterke Hilversum 1. Willen onze mannen nog meedoen om de bovenste plaatsen dan zal er een goede uitslag neergezet moeten worden. De kopman van Hilversum Cosmin Stan haalde afgelopen weekend op het NK zijn derde gele kaart in minder dan vijf maanden en is geschorst. Een mooie meevaller dus!
pieter1
(Lukt het Pieter om zijn niveau van de Nederlandse Kampioenschappen te halen?)

Heren 2 staat op een onveilige vijfde plaats en heeft veel punten nodig. Na wat blessureleed is het team nu weer volledig beschikbaar en zo hoopt men het sterke Disnierats 1 te kunnen kloppen. We gaan het zien!

brenda2
(Brenda is altijd goed in de thuiswedstrijden. Nu ook weer?)

De noodklok luidt voor SKF 3 als we kijken naar de stand. Het gat met de nummer vier is al opgelopen tot vijf punten. Gezien het programma is het wel een enigszins vertekend beeld, toch is het wel zo handig om zaterdag tegen Trias 1 veel punten te pakken.

erik7
(Erik nam de vorige ronde met drie zeges zijn team op sleeptouw. Kan hij dit herhalen?)

SKF 4 staat op een gedeelde tweede plaats, samen met Alexandria’66 1 en laat het nu net de Rotterdamse ploeg zijn die zaterdag naar Veenendaal komt. Een gelijke strijd wordt dus verwacht!

marc1
(Marc gaat altijd voorop in de strijd. Levert dit ook punten op?)

Kom allen naar de zaal van SKF om de spelers flink aan te moedigen, mogelijk maakt dat (zoals zo vaak) het verschil! Aanvang 15 uur.