Wisselbeker Valleitoernooi recreanten naar SKF

Een delegatie van de SKF recreanten heeft de club vertegenwoordigd op het valleitoernooi, wat voor de recreanten traditiegetrouw bij Bit in Ede werd gehouden.
Maurits van de Loo pakte de derde plaats in de A-Poule, hij won de troostfinale van mede SKF-er Ayad Fattom. In de B-poule ging Mano Martina er met de 1e prijs vandoor, hij won de finale van mede SKF-er Wim Verzijl. Luc Hooghwerff verloor de troostfinale en werd dus vierde.

Van de deelnemende clubs pakte SKF de meeste punten, en dus ging ook de wisselbeker bij de recreanten mee naar SKF.

Vrijdag bij Shot is het aan de afdelingssenioren en zaterdag in ons eigen gebouw aan de jeugd om het karwei af te maken.

Het toernooi was door Bit weer prima georganiseerd. Op de foto de SKF delegatie met links de voorzitter van Bit.

De totale uitslag.

valleitoernooirecreanten