Wedstrijdverslagen bedrijvencompetitie 31 maart

Op de laatste dag van maart vond er weer een levendige ronde van onze bedrijvencompetitie plaats. Het was druk en het was vooral gezellig.
Alle zeven wedstrijden werden gespeeld, hoewel bij team Voskuilen de communicatielijnen nog een keer gecheckt moeten worden,
want Bert Blankestijn kon wachten wat hij wilde, maar er kwam verder niemand. De wedstrijd tegen Van Hunnik zal een andere keer worden uitgespeeld.

In de A-poule vierde Marc van den Berg (HZW) zijn eigen feestje, omdat hij voor het eerst in zijn leven van Jorai Hessing kon winnen.
Jorai verspeelde een handvol gamepoints in de eerste game en ook in de tweede game was het erg close.
Voor PinQ speelde Jasper van de Loo weer eens en ondanks zijn taaie verzet kon hij in de enkel geen partij winnen.
Door de 5-0 overwinning is het kampioenschap voor HZW heel dichtbij. In de tweeed wedstrijd pakte Sassenus Packaging tegen Aristo vier heel belangrijke punten,
waardoor afstand werd genomen van de laatste plaats en een degradatiewedstrijd. Marc Sassenus won twee partijen na telkens een achterstand.
Rick den Hertog zorgde voor het erepunt door Diederik Blok te vloeren.

In de B-poule is dus het wachten op het vervolg van Voskuilen-Van Hunnik 1: Bert Blankestijn won van Eveline Roseboom en verloor van Sander Heijnekamp.
Hardeman had een 5-0 overwinning nodig op Nationale Nederlanden om het Voskuilen nog lastig te maken. Het werd 4-1, doordat Niek Edelenbosch en
Luc Hooghwerff de dubbel op fraaie wijze wisten binnen te slepen. Breman won eenvoudig met 5-0 van De Indruk, waar Ewout Hooijer een game pakte van Marnix Blok.
Verder kon De Indruk het Breman niet lastig maken.

Ponsen 1 kan in de C-poule de titel nauwelijks meer ontgaan. Van Hunnik 2 werd met 5-0 afgedroogd. Ton Snijders en Wil Ditewig konden nauwelijks iets
beginnen tegen het solide spel van Florian Scholten en Allard Looijé. Slechts in de dubbel werd een game gepakt.
Namens Zonled wonnen Aline Pels en Dily Rosendaal met 3-2 van team Jacco de Gooijer, Marianne van den Brink won in een
mooie partij van Dily en samen met zus Sonja werd ook de dubbel binnengehaald.

Aanstaande donderdag vindt de volgende ronde plaats. Komt allen!