Verslag wedstrijden jeugd 17 november

Bijna alle teams speelden een thuiswedstrijd, alleen het derde kwam uit op vreemde bodem. Hoe het ze verging lees je hier!

SKF 1 strijdt nergens meer om, plaatsing voor de kampioenspoule werd al afgedwongen. En dus kon er ontspannen gespeeld worden tegen Never Despair uit den Bosch. Nick en Dani wisten twee wedstrijden te winnen, Jeffrey was eenmaal succesvol. Met een gelijkspel konden beide teams tevreden zijn.

SKF 2 deed volop mee om het kampioenschap, maar zag na afgelopen zaterdag een promotie naar de landelijke competitie in rook opgaan. De grote jongens van Westa 1 waren duidelijk een maatje te groot. Adrie won een wedstrijd, Niels bijna een. Invaller Rogier kwam ook niet tot scoren.

SKF 3 kwam niet verder dan een 5-5 gelijkspel tegen Litac 1. Aniek en Iris wonnen beide tweemaal, Mark moest genoegen nemen met een overwinning. Een tweede plaats lijkt het hoogst haalbare in de 1e klasse.

SKF 4 speelde tegen Shot 1, maar hier een verslagje over schrijven is niet mogelijk. Verkeerde uitslagen, geen persoonlijke resultaten en zelfs geeneens een handtekening van de tegenstander…. Dus jongens let eens even goed op bij het invullen van het boekje! Dat scheelt wellicht wat boetes!

SKF 5 verloor met het kleinst mogelijke verschil van Hutaf 6. Maickel speelde twee enkels en won deze allebei. Stan wist eenmaal te winnen, wat leidde tot wat frustratie bij de tegenstander. Daniël kwam niet tot scoren, als was hij er in zijn laatste wedstrijd erg dichtbij, maar verloor in vijf games.

SKF 6 pakte vier punten tegen TVO 2. Eelke, Manuel, Joël en Olaf wonnen en verloren alle vier eenmaal. Eelke was dichtbij een tweede zege, hij verloor met 9-11 in de vijfde game. Leuke, spannende en gelijkwaardige potten! Erg leuk om te zien!

SKF 7 verloor met 4-6 van de meiden van Hutaf. Er zat meer in, maar het zat vaak op de beslissende momenten niet mee. Maar natuurlijk wel met de complimenten voor de sterk spelende tegenstander. Hugo wist zijn beide enkelspelen te winnen. David en Just wonnen er een, Bernard kwam niet tot scoren. Just, die dit seizoen voor het eerst competitie speelt, had kans om ongeslagen te blijven, maar tegen een sterke speelster was hij met 9-11 in de vijfde game wat ongelukkig. Maar wat hebben we genoten van zijn spel!

Komende zaterdag zijn er voornamelijk uitwedstrijden, SKF 1 zal samen met de landelijke senioren een thuiswedstrijd spelen om 15 uur.