Afgelopen zaterdag hebben de jeugdleden een aparte vorm van tafeltennis uit kunnen proberen tijdens het blacklighttoernooi. In een bijna donkere zaal spelen waar je alleen witte en andere felle kleuren duidelijk ziet. Het niveau ging er niet van omhoog. Desondanks was het toernooi ontzettend geslaagd met 20 deelnemende jeugdleden. Iris won uiteindelijk het toernooi van Niels Bremer in de finale.

Na afloop van het toernooi hebben de kinderen met zijn allen kip en patat gegeten, gesponsord door Kippaleis Kronenburg. Op de foto’s is te zien dat het erg lekker smaakte!

’s Avonds hebben we met z’n allen een spel gespeeld. Er kon gekozen worden uit meer dan 50 verschillende opdrachten die ver uit elkaar liepen. Van rondjes rennen in de zaal tot het gooien van de bullseye op het dartbord, en van het eten van een half A4’tje tot het spelen van een potje schaken tegen begeleider Pieter. Kijk eens rustig door de foto’s heen en probeer erachter te komen wat de kinderen allemaal konden doen.
Met al deze opdrachten kon er geld verdiend worden. Olaf had uiteindelijk het meeste geld bij elkaar gespaard en kon zich de trotse winnaar noemen van dit ontzettend leuke groepsspel.

Kortom, het was een zeer geslaagde dag en een leuke manier om met de jeugd het jubileum van SKF te vieren!

Meer foto’s van dit deze dag zijn te vinden op onze Google+ pagina.