De landelijke teams maken zich op voor de tweede thuiswedstrijd van dit seizoen. Onze teams doen het goed. Allemaal staan ze bovenaan in de poule.

Na drie denderende overwinningen staat FysiotherapieScheepjeshof/SKF dames 1 met maar 1 punt achter  VTV (N) op een mooie tweede plaats. Ze treffen zaterdag DHC 1 thuis.

AutobedrijfJaccodeGooijer/SKF 1 staat momenteel op de derde plek. Zij gaan de degens kruisen tegen Buitenpost 1.

Vos Occasions/SKF 2 staat mooi op de tweede plek. Zij spelen zaterdag tegen tegen TTCV Van Herwaarden 1 die momenteel, net als de tegenstanders van de eerder genoemde teams, de laatste plek bezetten in de poule.

Tot slot speelt SKF 3, die op een mooie gedeelte eerste plaats staat tegen TT Nijmegen 2.

Dames 2 is deze ronde vrij.

Achter de bar wordt er ook hard gewerkt want vanaf 17.00 uur zijn er broodjes döner kebab te bestellen. Vers klaar gemaakt door Christa en Cees van Rooijen.

De wedstrijden starten om 15.00 uur.

Leuke wedstrijden, lekker eten en gezelligheid, meer heb je niet nodig voor een geslaagde zaterdagmiddag in jouw clubgebouw!