Uitnodiging Veteranentoernooi BIT.nl

Na eerdere geslaagde veteranentoernooien bij TTV BIT hebben wij, ter voorbereiding op de najaarscompetitie,besloten opnieuw ons steentje bij te dragen in het circuit door op zondag 8 september 2019 vanaf 10.30 het 18e TTV BIT veteranentoernooi te organiseren.

In onze eigen tafeltenniszaal kunnen wij maximaal 12 tafels indelen obv competitieklasse en sterkte.

Het meerkampensysteem wordt gehanteerd met maximaal 8-9 personen per meerkamp met de telling tot 11 punten, waarbij iedere gewonnen game telt.

Rekening houdend met de spelers uit de hoogste landelijke klassen organiseren wij het veteranentoernooi wederom voor het weekend van de start van de najaarscompetitie, die dit jaar op 14 september begint.

Deelname is open voor spelers boven de 35 jaar (peildatum 1 januari 2019) terwijl de organisatie jaarlijks enkele wildcards verstrekt aan jonkies.

Tafeltennissportwinkel Sport Europe uit Eindhoven, onze materiaal leverancier, stelt voor iedere poulewinnaar een waardebon beschikbaar naast onze gebruikelijke naturaprijzen.

Aan het toernooi is een bijdrage verschuldigd van 5€, dit bedrag moet bij binnenkomst worden betaald bij de wedstrijdleiding.

Ook dit jaar kunnen wij u na afloop van het toernooi weer een heerlijk Chinees buffet van TapAsia aanbieden voor 10€ per persoon.

Opgave kan (tenzij het max. aantal van 72 spelers eerder is bereikt) t/m 1 september 2019 via deze link:
<klik hier voor het openen van het aanmeldingsformulier>

Met sportieve groet namens de veteranen van TTV BIT

Wim van Ooijen  (voorzitter TTVBIT)
Vincent Spiering (35+ toernooi wedstrijdleiding)
Vragen:  bit35plus@ttvbit.nl