Uitnodiging B,D,F meerkampen

Hallo allemaal,

De zomer is alweer een tijdje bezig en dat betekent dat de nieuwe cyclus voor de Nationale B, D, F Senioren Meerkampen er weer aankomt.
De 1e ronde zal gespeeld worden op 8 oktober, de halve finale op 19 november en de finale vindt plaats op 10 december. Zoals altijd is het doel om iedereen in de 1e ronde dicht bij de eigen club te laten spelen.
Het afgelopen jaar was het wat moeilijker om genoeg zalen te vinden voor de 1e ronde. Mochten er dus nog nieuwe verenigingen hun zaal beschikbaar willen stellen, dan is dat geweldig!
De inschrijving voor de B,D,F meerkampen is vanaf nu geopend en er kan ingeschreven worden via het inschrijfformulier in de bijlage of via toernooi.nl. (https://www.toernooi.nl/tournament/56F50503-2B0B-4438-AD6D-646237F0FB18)
De inschrijving sluit of vrijdag 15 september 2023. Bij te weinig aanmeldingen voor de Dames B en D, kunnen ze meedoen met respectievelijk de Heren D en F.
Mochten jullie vragen hebben of meer willen weten over de meerkampen dan hoor ik dat graag.
Op naar weer een mooi meerkampen cyclus.
Met sportieve groet,
Hilko Appels