Teamindeling landelijke teams SKF

Helaas heeft SKF in de komende competitie een team minder op landelijk niveau. In vergelijking met vorig seizoen ontbreken Arnoud Meijer (naar het tweede team van TTV Hilversum) en Yannick Raaijmakers. Het eerste jeugdteam, dat zich plaatste voor de Kampioenspoule, heeft zijn gewenste vierde speler gevonden in de persoon van Djen Bakx. Djen komt over van Taverzo waar hij in de landelijk B slechts één wedstrijd verloor.

(Djen Bakx, de nieuwe speler voor het eerste jeugdteam van SKF)

Autobedrijf Jacco de Gooijer/ SKF-heren 1:
Het team komt uit in de 1e divisie B en na een jaar lang geen “Vonk” in het eerste team te hebben gehad krijgt nu Jeffrey Vonk de kans zich te bewijzen. Samen met Pieter van den Berg en Floris Zur Muhlen wordt het doel om zich te plaatsen voor de 1e divisie in het najaar. Een pittige klus.

SKF heren 2:
Na het kampioenschap in de 3e divisie gaan Dicky de Jong, Erik Verzijl en Ricco Gerritsen het komende seizoen uitkomen in de 2e divisie. De jonge Erik en Ricco debuteren op dit niveau, de ervaring van speler/coach Dicky moet ze helpen met het zetten van deze volgende stap. Rouke Bosma staat als reserve bij dit team.

SKF heren 3:
Een mooie mix van ervaring en talent in dit team. Het team bestaat uit Brenda Vonk, Edwin Vonk, Marc van den Berg, Thijs van den Berg, Sharon Janssen en Wisse Kuiters. Met dit team moet een hoge eindnotering haalbaar zijn.

SKF jeugd 1:
De kampioenspoule werd na een spannend slot bereikt. De kwetsbaarheid van een driemansteam kostte het team bijna de kop, komend seizoen is er wat meer lucht. Dani van Bergen, Nick van Dijk en Jeffrey van Eek krijgen zoals gezegd versterking van Djen Bakx. De kampioenspoule lijkt komend jaar gelijkwaardig, dus we zijn erg benieuwd hoe het team van coach Jean-Paul Haenen zich zal staande houden in de strijd om het landskampioenschap.

Fysiotherapie Scheepjeshof/SKF dames 1:
De dames blijven in ongewijzigde samenstelling actief in de Eredivisie. Coach Rinie Kling kan nog steeds een beroep doen op Carla Nouwen, Melanie Bierdrager, Brenda Vonk, Sharon Janssen en Heleen Hop. Nieuw is wel dat het team vanaf het voorjaar de thuiswedstrijden op zaterdag zal gaan spelen.

De competitie voor de landelijke teams zal starten op zaterdag 2 februari.