SKF levert in haar jubileumjaar graag een bijdrage aan een maatschappelijke doel. Hiervoor is Stichting Buitenzorg gekozen. De vereniging organiseert op donderdag 17 januari van 18.00 uur tot 22.00 uur een tafeltennisnetwerktoernooi inclusief verloting voor bedrijven en instellingen waarvan een deel van de opbrengt wordt geschonken aan Stichting Buitenzorg. Tijdens het toernooi en de nazit (vanaf 22.00 uur) is er ruim de gelegenheid om te netwerken. Het is een dubbeltoernooi voor bedrijven en instellingen. Bij de indeling wordt er rekening gehouden met verschillende niveaus, dus ook aan de onervaren tafeltennisser is gedacht.

Met een knipoog naar het jubileum bedraagt het inschrijfgeld 70 euro per koppel. Hiervoor krijgen deelnemers volledig verzorgde catering (eten en drinken) en gaat er 10 euro van het inschrijfgeld naar Stichting Buitenzorg. In de pauze van het toernooi vindt er een verloting plaats waarvan de opbrengst voor 70% naar stichting Buitenzorg gaat. Het overige deel van de opbrengst van dit toernooi gebruikt SKF voor de onkosten en aanschaf van nieuwe tafeltennistafels.

Zie de brief voor meer informatie, of schrijf direct in.

Ondersteun Buitenzorg en SKF en enthousiasmeer organisaties en instellingen om voor dit toernooi in te schrijven! Ons contactpersoon is Gert Albers, tel. 06-51127856 of gertalbers1956@gmail.com.

Tijdens dit toernooi worden foto’s gemaakt voor de website en social media. Bij inschrijving geef je hier toestemming voor. Wil je niet gefotografeerd worden, geef dit dan aan bij de fotograaf.

Na inschrijving wordt je naam bij de deelnemers in dit bericht gezet, wil je dit niet laat dat dan weten bij inschrijving.

Deelnemers

• Autobedrijf Westri