Succesvolle gezamenlijke training SKF en Bit.nl

Op woensdag 3 januari heeft een groep spelers van SKF deelgenomen aan een gezamenlijke training met collega-vereniging Bit.nl uit Ede. Twee grote verenigingen die dicht bij elkaar in de buurt liggen, maar dan zo weinig samenwerking in de zaal? Daar liggen kansen! En zo werd er vijf uur lang in de zaal van Bit.nl met een selectie van beide verenigingen onder leiding van de trainers Michiel Schimmel en Dicky de Jong hard gewerkt.

Na een goede training in de ochtend werd er gezellig gezamenlijk geluncht. In de middag werd er verder getraind en natuurlijk afgesloten met wat leuke spelvormen.

De spelers en trainers waren het er allemaal over eens. Dit was niet eenmalig, laten we hopen dat de samenwerking vaker zal plaatsvinden. Zo maken we elkaar beter!

SKF-BIT 1

SKF-BIT 2