Succesvolle 1e editie van het het leden/oud ledentoernooi SKF

Op vrijdag 8 september werd voor de eerste keer het leden/oud leden toernooi georganiseerd.

Nadat de inschrijving voor de zomervakantie was open gegaan zagen we al snel dat er aardig wat oud leden zich opgegeven hadden. Waaronder oud 1e team speler, de nu 73 jarige Rijn van Wely en de ook wat jongere oud 1e team speler Michiel van Well.

De avond begon voor velen met het ophalen van herinneringen  van de goede oude tijd bij SKF. Oude vriendschappen bloeiden weer op onder het genot van de nodige drankjes en lekkere hapjes van Alice.

Oh ja, ook werd er tussendoor nog getafeltennist. Er werd gespeeld in 6  x een 5 kamp en 2 x een 4 kamp. Het oude systeem games tot de 21 werd gehanteerd. Iedereen had een licentie toegewezen gekregen om zo het punten aantal wat er voorgegeven moest worden te bepalen, al was dit wat lastig in te schatten omdat we geen idee hadden of de oud leden de laatste jaren nog een batje in de hand hadden gehad. Dit resulteerde nog wel in verrassende uitslagen.

Uiteindelijk bleven er 8 spelers over die de kwartfinale gingen spelen. Andre van Wijk mocht het opnemen tegen Martin Vonk, Pieter vd Berg tegen Bart vd Zandschulp, Jeffrey Vonk tegen Good old Erris van Ginkel en Maurits vd Loo tegen Gerbrand Burink. Uit deze wedstrijden kwamen de halve finalisten, Martin tegen Bart en Erris tegen Maurits.

Uiteindelijk mochten Bart en Maurits gaan strijden voor de titel 1e winnaar van het toernooi. Deze wedstrijd werd in 2 games gewonnen door oud lid Bart vd Zandschulp waarbij gezegd moet worden dat hij toch iets beter was dan dat wij dachten .

Na de wedstrijden werd er nog even flink na geborreld om uiteindelijk de deuren van SKF weer te sluiten. Wat was het leuk om vele oude leden weer terug te zien en dat er veel huidige leden ook het enthousiasme hadden om zich in te schrijven. We kunnen terug kijken op een super leuke avond die zeker voor herhaling vatbaar is.