Rogier haalt B licentie!

Waar de meeste jeugd bij SKF deelnam aan de Clubkampioenschappen met voorgift reisden drie spelers af naar Aalsmeer om te strijden om een B licentie. Kai en Lauren namen deel bij de kadetten, Rogier bij de pupillen. En laten we met hem beginnen. De hele dag speelde Rogier geconcentreerd en goed. In de poule werd hij al eerste waarbij hij in zijn vier wedstrijden maar twee games morste. In de vervolgrondes was het vaak erg spannend met meerdere games die met twee punten verschil werden beslist, maar zowel in de halve finale als finale wist hij de zege in vier games te pakken. Een hele mooie en knappe prestatie van Rogier die komend seizoen mag meedoen met de landelijke subtop bij de B spelers. Gefeliciteerd Rogier!

Kai had een dag met ups en downs. Zo verloor hij zijn eerste wedstrijd van de zwakste speler uit zijn poule om vervolgens een paar erg goede overwinningen neer te zetten. Door een tweede plaats in de poule mocht hij strijden in de halve finale die hij in vijf games wist te winnen. In de finale pakte Kai de eerste en vierde game nipt, de andere drie games gingen dik verloren. Helaas net geen B licentie voor Kai. Lauren speelde voor het eerst mee bij de kadetten en merkte al snel dat het niveau een stuk hoger ligt dan hij gewend was. De eerste vier wedstrijden werden dan ook verloren, maar met een mooie 3-1 zege in zijn laatste wedstrijd herstelde hij keurig.

Dank ook aan Rinie en Jack voor de coaching van de spelers. Ze hebben er veel aan gehad!