Jubileumtoernooi 13 januari

Voor het jubileumtoernooi op zaterdag 13 januari lopen de aanmeldingen lekker door. In dit tempo gaan we de maximum van 64 deelnemers aantikken. Nog niet opgegeven, maar wel willen meestrijden om de overwinning? Geef je dan zo snel mogelijk op via Jeffrey Vonk via Whatsapp (0634592821) of per mail (jeffrey.vonk@hotmail.com). In het vorige bericht is al gecommuniceerd wat er op die dag allemaal gepland is. Hieronder nog even een kort overzicht:

– 11:00 jubileumreceptie
– 12:00 start toernooi (voor lunch wordt ook gezorgd)
– 18:00 prijsuitreiking + buffet

Gedurende de dag worden meerdere snacks verzorgd. Om de kosten te dekken wordt een bijdrage gevraagd van € 7,50. Voor jeugdleden geldt deze bijdrage niet. Wel moet je wel even opgeven, zodat we weten dat je meedoet.
Heb je allergieën en wil je mee eten? Geef deze dan zo spoedig mogelijk door bij Jeffrey. Dan kunnen we daar rekening mee houden.
Als je alleen mee wilt eten en niet willen meedoen aan het toernooi mag dat ook gewoon. Alle belangstellenden zijn welkom. Wel willen we graag dat je van tevoren opgeeft of je mee eet. Zo zorgen wij ervoor dat er genoeg eten is voor iedereen. Voor alleen mee eten vragen we ook een bijdrage van
€ 7,50.
OPGEVEN UITERLIJK 5 JANUARI, VOL=VOL

CAN Pubquiz 19 januari
Inmiddels hebben ook al meerdere teams zich aangemeld voor de CAN pubquiz van 19 januari. Nog niet aangemeld maar wel zin in de pubquiz? Meld je dan aan door een mail te sturen naar barendcornet@hotmail.nl of stuur een whatsappje naar 0611679979. Inloop is vanaf 19:30 uur, we willen echt beginnen om 20:00 uur. Tot dan! Opgeven kan tot uiterlijk 13 januari.

Jubileumloterij

Nog ruim 6 weken en dan weten we wie er de mooie prijzen van onze loterij in de wacht hebben gesleept.
Gaat het lukken om alle 1250 loten aan de man te brengen? Het gaat spannend worden. De teller staat nu op bijna 1050 uitgegeven loten, dus nog 200 te gaan.
Van de 1050 uitgegeven loten is de helft ook al afgerekend met de penningmeester. De andere helft staat nog uit onder de leden. Wij willen niet op het laatste ogenblik verrast worden met loten die van de leden terugkomen en vragen aan iedereen als je alles verkocht heb, de opbrengst voor de kerst aan onze penningmeester over te maken en het bijbehorende formulier t.z.t. aan Rein of Gert te geven.

Heb je alles nog niet verkocht en weet je zeker dat dit ook niet meer gaat lukken, neem dan contact z.s.m. met Rein (06-29439787) of Gert (06-51127856) op. Het verkochte deel kan dan naar de penningmeester worden betaald en de onverkochte loten nemen we weer in.
Hopelijk komen er niet veel terug en kunnen we de laatste 200 loten ook nog slijten, dat zou toch geweldig zijn.
Daarom vragen we je om nogmaals binnen je netwerk te kijken of er nog mensen zijn die ons mooie clubje willen steunen. Eén telefoontje naar één van de bovenstaande nummers en het wordt geregeld.