Op 13 mei wordt in Den Helder de beslissende wedstrijd van Dames 1 tegen Den Helder gespeeld om de plek in de finale. Onze dames hebben gisteren laten zien hun mannetje te kunnen staan tegen Den Helder. Ze zijn dan ook van plan vol in de aanval te gaan en kunnen daarvoor de steun van hun eigen clubgenoten goed gebruiken. Daarom willen we inventariseren wie er mee willen om ons damesteam bij te staan in hun weg naar de finale. Bij genoeg animo zullen we vervoer verzorgen naar Den Helder tegen een eigen bijdrage van rond de 10 euro. De wedstrijd start om 14.00 uur dus we zullen rond lunchtijd vertrekken richting Den Helder.

Laat dmv onderstaand formulier weten of je mee wilt. Doe dat voor 1 mei.

Helaas gaat het vervoer naar Den Helder niet door wegens gebrek aan belangstelling.