Jubileumtoernooi en pubquiz

Inmiddels zijn we aangeland in ons jubileumjaar. Voor de maand januari staan 2 activiteiten gepland, het jubileumtoernooi op 13 januari en de pubquiz op 19 januari.

Jubileumtoernooi
Voorafgaand aan het jubileumtoernooi start om 11.00 uur de receptie waarmee we het jubileumjaar inluiden. Om 12.00 uur start het jubileumtoernooi. Ondertussen hebben zich 40 deelnemers aangemeld. Er is nog plaats voor 8 deelnemers. Wil je alsnog meedoen, schrijf je dan voor aanstaande maandag in door een mailtje te sturen naar Jeffrey Vonk jeffrey.vonk@hotmail.com. De inschrijving kost € 7,50 waarvoor er tussen de middag broodjes worden geserveerd en na het toernooi een heerlijk buffet  voor je klaar staat.
Mensen die niet willen meespelen maar wel willen aansluiten aan het buffet  kunnen zich ook nog opgeven, ook zij betalen € 7,50.

Pubquiz
Vrijdag 19 januari wordt de altijd zeer populaire pubquiz georganiseerd onder de bezielende leiding van Ronald van Roon en Henk Brouwer. Zij staan garant voor een avondje amusement van de bovenste plank. Er is nog plaats voor een aantal teams van maximaal 6 personen. Deze quiz is niet alleen voor SKF-ers maar ook voor mensen die geen lid zijn. Stel gauw een team samen en schrijf je in door een mailtje te sturen naar Barend Cornet barendcornet@hotmail.nl.

Jubileumloterij
De lotenverkoop gaat gestaag door. Voor degenen die nog geen lot(en) hebben gekocht is er nog de mogelijkheid om dit te doen. Je steunt hiermee jouw eigen sportclub,
Willen de mensen die al hun loten al verkocht hebben het geld overmaken naar de bankrekening van de vereniging NL05 INGB 0002 0329 53 o.v.v. de lotnummers. Mocht je onverhoopt de loten niet kunnen verkopen, dan verzoeken we je deze uiterlijk 13 januari terug te geven aan Rein of Gert. Voor vragen, aankoop van loten of teruggave van loten kun je bellen met Rein 06-29439787 of Gert 06-51127856.
De trekking is uiterlijk 31 januari.

We hopen je te zien bij de receptie, het toernooi of de pubquiz!

met feestelijke groet,
de jubileumcommissie