De stichting Toptafeltennis SKF en haar partners kennen een unieke samenwerking met het Jeugdsportfonds. Onder het motto “alle kinderen moeten kunnen sporten” maakt het Jeugdsportfonds het mogelijk dat kinderen uit minder bedeelde gezinssituaties de (financiële) kans krijgen om hun favoriete sport in verenigingsverband te gaan beoefenen. In Veenendaal is Sportservice Veenendaal verantwoordelijk voor de uitvoering van het Jeugdsportfonds. Een leuke link naar de tafeltennissport is dat Henk van Spanje ambassadeur is van het Jeugdsportfonds Veenendaal. Zie voor meer informatie over het Jeugdsportfonds, http://www.jeugdsportfonds.nl/

De samenwerking tussen SKF, businessclub TableTalk en het Jeugdsportfonds wordt o.m. uitgedragen middels het logo van het Jeugdsportfonds op de wedstrijd- en inspeelshirts van Dames 1 en Heren 1 en door middel van reclameborden in de zaal. Tevens is in het model opgenomen dat per gescoord punt van beide teams een geldelijke afdracht aan het Jeugdsportfonds wordt gedaan. Een mooie invulling van maatschappelijk verantwoord presteren!

De eindstand van het seizoen 2012-2013 is € 1.195,-

De eindstand in het seizoen 2013-2014 is € 1.380,-.

De eindstand van het seizoen 2014-2015 is € 1.580,-

De eindstand van het seizoen 2015-2016 is € 1.690,-

Ook actiematig wordt aandacht aan het Jeugdsportfonds gegeven. Zo is in het voorjaar van 2012 een Jeugdsportfondsmiddag met clinic m.b.v. Sportservice Veenendaal, Carla Nouwen en de wethouder Sport gehouden, mogelijk gemaakt door een gift vanuit de Heinz foundation. Een cheque van € 750 is overhandigd, waarvoor 3 kinderen een jaar lang kunnen sporten. In 2014 werd een optreden door Henk van Spanje en Jongens 1 verzorgd bij het Sportgala Veenendaal en in de pauze van een korfbaltopper bij SKF. Beide keren werd er tevens geld ingezameld voor het Jeugdsportfonds.

160628 Overhandiging cheque