Jeugd in speelronde 3

Afgelopen zaterdag kwam de jeugd van SKF weer in actie. Door de verschillende letters speelden er een aantal teams uit en een paar teams thuis. Hierbij de resultaten.

In Wessem wist SKF 1 met 7-3 te winnen van Westa 1. In dit duel lieten beide teams hun kopman aan de kant. Ondanks de winst waren het niet de spelers van SKF die de show stalen, maar tegenstander Barry Berben was verrassend genoeg te sterk voor achtereenvolgens Erik, Wisse en Felicia. De wedstrijden tegen Jelle Morris en Ryan Cranen werden wel gewonnen en het dubbelwinst  maakte de zevenklapper vol. Door het verlies van deze drie punten staat SKF 1 nog wel bovenaan maar moet de plek delen met, jawel…, SKF 2. De reserves wisten SVE 1 met 9-1 te verslaan. Douwe was in topvorm en verloor in zijn enkels slechts een game. Romano speelde constant en won alles in vieren. Ook Thijs zag al zijn wedstrijden vier games duren, tweemaal wist hij te winnen maar Floris zur Muhlen was helaas te sterk. Dubbelwinst, ook al in vieren, bracht de uitslag op 9-1. In de kampioensgroep gaan de vier beste teams strijden om de landstitel. Gesteld mag worden dat SKF dus twee serieuze kandidaten heeft voor deze titelstrijd.

SKF 3 wist in Deventer concurrent Swift 1 met 6-4 te verslaan. Harm en Jasper wisten beide tweemaal te winnen, Simon was eenmaal de sterkste. Door de winst in de dubbel bleef SKF aan de goede kant van de score. SKF 3 staat met 21 punten uit drie wedstrijden aan kop. Doorgaan dus! Ook SKF 4 wist zaterdag te winnen. In Arnhem werd Treffers 2 met 7-3 verslagen. Jeffrey en Ryan wisten hun drie wedstrijden te winnen en ook hier leverde de dubbel een puntje op. Mitchel kwam helaas niet tot scoren.

SKF 5 kreeg een bekende op bezoek. Ook vorig seizoen moesten Luca, Samuel en Niels tegen Hutaf spelen. Toen werd er nog met 7-3 gewonnen, maar de jongens van Hutaf waren gebrand op revanche en wisten nu met 9-1 te winnen. Pas op 0-9 kom Samuel wat terugdoen en redde de spreekwoordelijke eer. Ook SKF 7 verloor met 1-9. Hercules 4 was hier veel te sterk. Het was ook geen eerlijke strijd, zonder de zieke Olaf werd het sowieso een moeilijke zaak. Manuel en Marnix vochten als leeuwen, maar het bleef bij een punt. Tot slot, SKF 8 verloor met 7-3 van GTTC Groesbeek 2. Toine wist twee keer te winnen, Iris voegde er een puntje aan toe.