Inschrijving Nationale Jeugdmeerkampen geopend

Op zondag 9 oktober worden de voorronden voor de Nationale Jeugdmeerkampen gehouden. Alle geïnteresseerde jeugdleden van SKF kunnen zich hiervoor inschrijven. Tijdens dit toernooi kan je jezelf plaatsen voor de landelijke kwartfinale, welke gehouden wordt op zondag 4 december in Almere. De meerkampen is een extra mogelijkheid om tegen spelers van dezelfde leeftijdscategorie (Junioren, Kadetten, Pupillen en Welpen) te spelen. Verenigingen kunnen hun zaal beschikbaar stellen en de NTTB afdeling Gelre bepaald waar er gespeeld gaat worden. Dit krijgen we een week van te voren door. Het inschrijfgeld bedraagt 2,50 en deze worden door SKF vergoed. Alleen als je je inschrijft en toch niet meedoet, dan dien je het bedrag terug te betalen.

Als je mee wil doen aan dit toernooi, dan kan je jezelf tot 18 september opgeven door een mail te sturen aan dicky_de_jong@hotmail.com. Dicky zal alle inschrijvingen verzamelen en de inschrijving namens SKF de deur uit doen. Mocht je nog vragen hebben over dit toernooi, dan kan je deze natuurlijk ook gewoon aan hem stellen. Dat mag per mail of telefoon, maar je kunt hem ook een keer bij SKF aanspreken (hij is er op maandag en donderdag).

Waarschijnlijk worden alle voorronde wedstrijden gespeeld op zondag 9 oktober, alleen als er in ene leeftijdscategorie heel veel aanmeldingen zijn dan zal er een tweede ronde zijn op zondag 23 oktober. De verwachting is dat dit niet nodig zal zijn. Spelers met een A licentie dienen zich overigens wel in te schrijven, maar zijn vrijgeloot voor de voorronden. Ook aan jullie het verzoek om je in te schrijven als je mee wil doen vanaf de kwartfinale.

a NTTB Gelre Uitnodiging NJM 2016