Handicaptoernooi en sportdag/seizoensafsluiting jeugd

Handicaptoernooi 10 juni

Dit toernooi valt echt in de categorie ‘funtoernooi’! Op deze dag zullen we veel wedstrijdjes spelen waarbij er iets veranderd is ten opzichte van een ‘gewone’ wedstrijd, een handicap. Je kunt hierbij denken aan een tafel met een extra hoog net, spelen met een tennisracket in plaats van een tafeltennisbatje en meer van dit soort aanpassingen. En zoals altijd is iedereen een winnaar!

Sportdag / seizoensafsluiting 24 juni

Dit is de laatste dag van het voorjaarsseizoen en daar willen we nog een keer een hele leuke dag van maken! We zullen een sportdag hebben waarbij we allerlei sporten en spelletjes zullen gaan doen bij SKF. Een dag vol gezelligheid dus waarbij alle kampioenen van afgelopen seizoen nog een prijs overhandigd krijgen aan het eind. Vervolgens zullen we de dag afsluiten met een barbecue voor iedereen die dit leuk vindt. Hiervoor vragen wij een bijdrage van €3,- per persoon.

Je kunt je opgeven voor de toernooien door een mailtje te sturen naar pietervandenberg94@hotmail.com. De toernooien starten zoals gebruikelijk om 10.00 uur.