Beste leden,

Op zaterdag 14 mei om 16.00 uur speelt Fysiotherapie Scheepjeshof/SKF Dames 1 thuis tegen VTV 1 uit Nieuwegein. Dit betreft de halve finale in de strijd om het kampioenschap in de eredivisie.

Om Melanie, Brenda, Marlotte, Xijin en Rinie te steunen en van een wedstrijd op hoog niveau te genieten, nodigen wij u/jullie (maar ook familie, vrienden en andere belangstellenden) uit om aanwezig te zijn. Er is bewust gekozen voor een tijdstip waarop het voor de meesten mogelijk moet zijn deze wedstrijd bij te wonen. En, niet onbelangrijk, aan de inwendige mens wordt weer ruimschoots gedacht. Bij binnenkomst staat voor eenieder een mini-tompouce klaar, vanaf de pauze worden er lekkere hapjes geserveerd en na afloop van de wedstrijd kan dankzij de beheercommissie worden genoten van een luxe broodjesbuffet. Voor dat laatste kan tegen betaling van 7,50 euro worden ingeschreven via info@ttv-skf.nl. Dit kan tot en met 10 mei.

Henk Brouwer verzorgt het deskundige commentaar bij de wedstrijd. Jeffrey Vonk zorgt voor de muziek voorafgaand, tijdens en na afloop van de wedstrijd.

Kortom, alle randvoorwaarden zijn ingevuld, dus zorg dat je van de partij bent!

Het programma ziet er als volgt uit:

• 15.30-16.00 uur Ontvangst sponsoren, leden en overige toeschouwers
  • 16.00-16.05 uur Voorstellen teams en scheidsrechters