Goede uitslagen SKF jeugd in speelronde 7

Afgelopen zaterdag speelden de teams van SKF weer een thuiswedstrijd. SKF bleef ongeslagen! Acht teams wisten te winnen, twee teams speelden gelijk. Hierbij het verslag.

SKF 1 ontving TOGB 1 en had als doel zoveel mogelijk punten te pakken en te hopen dat de concurrenten punten zouden laten liggen. Dit lukte, TOGB werd met 8-2 verslagen, waarbij Douwe en Erik ongeslagen bleven. Thijs beet tweemaal in het stof, met name in zijn eerste wedstrijd (9-11 in de vijfde) waren er volop kansen. Met dit resultaat eindigt SKF 1 op een tweede plaats. Vandaag werd er in den Helder geloot, in de halve finale treffen onze jongens het team van Westa uit Wessem. In de reguliere competitie eindigde deze wedstrijd in 5-5. Op 8 april speelt het team uit, waarna ze het hopelijk op 15 april thuis mogen afmaken. Een mogelijke finale is op zaterdag 13 mei in Hilversum. SKF 2 versloeg Argus met 7-3 en blijft daardoor koploper in de landelijk B. Jasper verloor geen game, Dani slechts een. Harm wist zijn eerste wedstrijd met 11-9 in de vijfde te winnen, helaas bleef het hierbij In zijn laatste wedstrijd kwam hij met 2-0 voor, maar ging toch met 10-12 in de vijfde ten onder.

Dubbel Jasper Harm
(Dubbel Harm en Jasper laat steekje vallen)

SKF 3 versloeg Hercules 2 met 7-3 en gaat als nummer een de playoffs in. Wie hierin de tegenstander wordt is nog niet bekend. Tegen de ploeg uit Terborg wist Jeffrey nog steeds zijn ongeslagen status te behouden. Ryan wist tweemaal te winnen, Mitchel verraste met een mooie 3-0 zege op de kopvrouw van de tegenstanders. SKF 4 versloeg ONI 1 met maar liefst 9-1. Niels en Samuel bleven ongeslagen, Kai wist twee tegenstanders te verslaan. SKF 5 deelde de punten met een incompleet Tafeltennis Nijmegen 1. Mathijs wist zijn eerste wedstrijd van het seizoen te winnen, ook Adrie was eenmaal succesvol. Luca had na een paar goede weken nu een mindere dag. SKF 6 speelde gelijk tegen Relax 2. Toine was weer top, inclusief het dubbel (met Iris) speelde hij 12 games, die hij allemaal wist te winnen. Hidde wist een tegenstander te verslaan en ging eenmaal met 9-11 in de vijfde als verliezer van het veld. Iris kwam in haar enkels niet verder dan gamewinst.

Dubbel Kai Samuel
(Mooie uitslag voor SKF 4)

Het hardwerkende SKF 7 versloeg ONI 3 met 9-1. Olaf was in het begin nog niet helemaal wakker en verloor de eerste wedstrijd van de dag. Hij herstelde keurig met twee zeges. Marnix en Eelke bleven ongeslagen. SKF 8 dendert maar door in de vierde klasse. Nummer 2 TCB 1 kwam op bezoek en ging puntloos terug naar Beuningen. Stan, Lauren en Lennart wonnen alles wat er te winnen viel. De voorsprong op de gedeelde nummers 2 bedraagt nu 22 punten. Waarschijnlijk wordt SKF 8 dit seizoen het eerste team dat kampioen wordt! Ook een mooie zege voor SKF 9 dat TVO 1 met 8-2 versloeg. Matthian was de grote man met drie puntgave zeges. Matthias en Joel bleven niet ver achter met ieder twee overwinningen. SKF 10 speelde met twee man tegen TVO 2 en zette met en 9-1 zege en grote stap richting het kampioenschap in de vijfde klasse. Rogier bleef ongeslagen, Lucas won drie van de vier wedstrijden.

Toine van Viegen
(Toine, alweer drie gewonnen….)