Gelderse kampioenschappen

Wil je meedoen met de Gelderse kampioenschappen op 6 en 7 januari dan kun je je inschrijven door een mailtje te sturen naar Marc van den Berg marcievdberg98@gmail.com. De inschrijving sluit op 11 december.

Meer informatie staat in de convocatie.

Jeugdleden kunnen zich inschrijven via Pieter en gaan gezamenlijk naar het toernooi. Zij hebben daarvoor onderstaande informatie gekregen.
Zaterdag 6 januari 2024: Gelderse Kampioenschappen. Elk jaar is dit het eerste grote toernooi van het jaar waar we met een grote groep jeugdleden naartoe gaan. Het toernooi is in Nijmegen en we zullen daar met verschillende auto’s naartoe gaan. Het vervoer wordt dus centraal geregeld. Je speelt deze dag tegen spelers van gelijke sterkte uit de afdeling Gelderland.
Voor alle toernooien geldt dat je je kunt opgeven bij Pieter door een mailtje of appje te sturen. Heb je nog vragen, opmerkingen of wil je iets anders weten dan weet je mij te vinden!