Erik en Dicky winnaars dubbeltoernooi

Afgelopen zaterdag meldden zich zo’n 22 koppels voor het dubbeltoernooi dat gespeeld werd ter ere van ons jubileum. Er werd gespeeld in 3 poules, waarbij de A poule een 8 kamp speelde en de andere 2 poules een 5 kamp met daarna een winnaars- en verliezerspoule.

Bij de B poule waren Cees van Rooijen en Henny Middelhoven de uiteindelijke winnaars met vader en zoon van de Lustgraaf op de tweede plaats. Bij de A poule bleef het lang in het ongewisse. Pas in de laatste wedstrijd werden de plaatsen verdeeld, als Jeffrey Vonk en Thijs van den Berg zouden winnen met 3 games dan zouden zij als winnaars naar voren komen, lukte dat niet dan werden Dicky de Jong en Erik Verzijl eerste. Helaas voor Jeffrey en Thijs wonnen Dicky en Erik de wedstrijd waardoor niet alleen zij eerste werden, maar ook André van Wijk en Rob van Genderen er met de tweede plek vandoor gingen.

Bekijk de foto’s van deze gezellige dag op ons Google+ pagina in de collectie jubileum. Hier staan alle foto’s die gemaakt worden tijdens het jubileum.