Douwe en Iris in finale NJM

Het afgelopen weekend werd in Panningen gestreden tijdens de finale van de Nationale Jeugdmeerkampen. Namens SKF deden er twee spelers mee. Hierbij hun prestaties.

Douwe speelde mee bij de jongens junioren. Waar hij eerder nog de grote man was in de finale om het landskampioenschap, hier lag enkel een rol in het achterveld. Een wedstrijd werd gewonnen, de overige wedstrijden gingen verloren. Tot vier maal toe lagen er nog extra kansen, maar de wedstrijden gingen in de vijfde game verloren. Desalniettemin een mooie ervaring om op dit hoogste podium te staan! Klein detail, van alle twaalf deelnemers was Douwe de enige die nog bij de jeugd speelt.

Bij de meisjes welpen kwam Iris in actie. Een hele goede eerste dag (vier overwinningen en twee nederlagen) werd afgewisseld met een wat mindere tweede dag (1 overwinning en 4 nederlagen). Toch mag Iris trots zijn door als eerstejaars welp nu al op de zevende plaats te eindigen.

Een warm weekend, maar hard gestreden.