Bijna is het zover!

Beste spelers en speelsters van de bedrijvencompetitie,

Bijna is het weer zover!

Donderdagavond 9 september hopen wij iedereen weer te mogen verwelkomen bij de bedrijvencompetitie in goede gezondheid. Eindelijk kunnen wij weer met frisse moed aan een nieuw seizoen beginnen met veel strijd en sportiviteit. Ook voor de organisatie was het even improviseren, omdat we eerst nog maar 3 teams in poule A hadden. Na beraad met de voorzitter is er besloten Kippaleis te laten promoveren naar de A poule, zodat deze poule 4 teams heeft. Hierdoor heeft de B poule nu ook 4 teams. Dit betekent voor poule A en B dat deze teams in plaats van 2 wedstrijden, allemaal 3 wedstrijden tegen elkaar gaan spelen. In poule C zitten nog steeds 5 teams, waardoor er elke week 1 team vrij is. Omdat het allemaal kort dag was hebben wij deze keuze moeten maken. Voor het nieuwe jaar 2022 gaan wij ons best doen om er weer teams bij te krijgen, zodat het aantal teams in de poules kunnen worden uitgebreid. Dus mochten jullie ook bedrijven weten die mee willen gaan doen in de bedrijvencompetitie, laat het ons dan weten. Dan nemen wij contact met die bedrijven c.q. personen op om het verder kort te sluiten. Tot donderdagavond 9 september aanstaande in het clubgebouw.