Beslissingen aanstaande in Bedrijvencompetitie

Nog een reguliere ronde en wat inhaalwedstrijden en de voorjaarscompetitie 2017 zit er op… het gaat snel als het gezellig is. We hebben nog geen kampioenen te bejubelen, dat kan morgen het geval zijn, maar waarschijnlijker is het dat op de inhaalavond de polonaise ingezet kan worden.  Het was afgelopen donderdag een afgeslankt programma. Het verslag is dus ook aanzienlijk korter.
A-poule
De strijd spitst zich hier toe op Hardeman en Van Dam, dat wel drie punten achterstand heeft, maar nog wel een inhaalwedstrijd tegen PinQ tegoed heeft. Hardeman deed wat het moest doen en versloeg team Sassenus met 5-0. De eerste wedstrijd tussen Kevin van de Lustgraaf en Henny Middelhoven duurde lang en werd door Kevin met 21-19 gewonnen. Daarna ging alles in tweeën, waarbij het dubbel Kevin en Mark met  de prachtige cijfers 23-21 24-22 Henny en Marc Sassenus versloeg. HZW veegde de vloer aan met Aristo: 5-0. Wilco Kesteloo en Maurits van de Loo wonnen van Mario van Popering en Bert (ik sta voor (praat))paal) ter Haar. Bert maakte er tegen Maurits een fraaie, spannende pot van, maar moest het uiteindelijk wel afleggen.
B-poule
Hier een onoverzichtelijke situatie. Breman en Scheerder gaan het samen uitmaken, waarbij Scheerder nog twee wedstrijden heeft in te halen. Breman won met 4-1 van Hardeman. De eerste twee partijen leverden een record op. Nog nooit was een ploeg zo snel op 2-0 gekomen. Mano Martina denderde over Wim Verzijl heen, terwijl Gina van Poolen bar weinig kon uitrichten tegen Marnix Blok. Na de spannende dubbel in het voordeel van Hardeman rechtten Wim en Gina de rug, wonnen beiden de eerste game van Marnix en Mano, om uiteindelijk in drie games te verliezen.
C-poule
Hoe hij het doet, weet niemand, maar Sjan Landwaart zorgde met vier enkeloverwinningen en twee dubbels voor een aanzienlijk aantal punten. Aan de zijde van Marianne van den Brink verloor hij nipt van Team Ingrid van Rhee met 2-3. Met Sonja van den Brink werd het 3-2 tegen Van Hunnik 2. Hoogtepunt was de strijd tussen Sjan en Henk van Tent. Met 22-20 in zowel de eerste als de derde game toonde hij in ieder geval dat het met de conditie wel snor zit.
Donderdag dus de laatste reguliere competitieavond. Laten we er een mooie, gezellige avond van maken!