Belangrijke wedstrijden voor SKF teams

Vanmiddag wordt het spannend voor SKF. Voor verschillende teams staan er belangrijke wedstrijden op het programma. SKF 1 speelt vanmiddag thuis tegen Pecos 2. SKF staat momenteel bovenaan in de poule met Pecos 1 punt onder hen. De uitwedstrijd werd het 5-5.

SKF 2 speelt vanmiddag tegen JCV 1. JCV 1 staat op de tweede plek met 6 punten verschil op SKF 2 dat de derde plek in de poule bezet houd.  SKF 3 zal tegen Scylla 3 erg zijn best moeten doen om wat punten te vergaren en zo uit de degradatiezone te komen. SKF 4 speelt vanmiddag tegen SVE 2.

De landelijke jeugdteams spelen uit twee belangrijke wedstrijden. SKF 1 speelt in de kampioenspoule tegen de nummer 1 SVE. Het verschil tussen beide teams is 1 punt.  Ook het landelijk B team moet aan de bak. Zij staan eerste in de poule en moeten tegen Swift (D) 1 die met 5 punten verschil op nummer twee staat.