Men had er weer zin in. Al ruim voor 20.00 uur werd er al ingespeeld, een ongekende situatie. Er heerste een toch wat gespannen sfeer: hoe ben ik uit de winterstop gekomen…. Zeven wedstrijden waren er afgelopen donderdag. Die leverden weer het nodige spektakel. In de A-poule verloor kampioen Wim van Aristo (2-3) dat twee maanden geleden nog de degradatiewedstrijd tegen Hardeman 2 had overleefd. Rob van Genderen was de grote man. Hij versloeg zonder al te veel moeite Sjon Willemse en Wim van Dam. Mario van Popering droeg vooral in de dubbel zijn steentje bij. Bij HZW-Sassenus was de hoofdrol weggelegd voor invaller Ad van Tuil. Met zijn ondefinieerbare spel ontregelde hij lijf en geest van zowel Marc Sassenus als Mees Anbeek. Maurits van de Loo scoorde ook met zijn overwinning op Marc. Hardeman 1 en PinQ leverden een spannende partij af. PinQ won met 2-3, waarbij vier wedstrijden in drie games werden beslist. Thijs van de Coelen verloor niet en hield jonkies Kevin van de Lustgraaf en Mark Westerink van zich af. ‘Good Old’ Dick van Ommeren behaalde zijn punt in het dubbelspel.
In de B-poule won Breman zijn eerste wedstrijd van Voskuilen. De emoties liepen weer hoog op in de spectaculaire wedstrijden die Bert Blankestijn speelde. Helaas verloor Bert van zowel Marnix Blok als Mano Martina. In de dubbel redde Bert samen met Jan van de Staaij de eer. Kampioen Hardeman 2 startte het voorjaar met een 4-1 zege op Van Hunnik 1. Debutant Walter Admiraal versloeg Evelien Roseboom, maar moest met ondubbelzinnige cijfers zijn meerdere erkennen in Sander Heijnekamp. Samen met vader Bert won Walter nog wel het dubbelspel.
De Ponsen-teams regeerden de eerste rond in de C-poule: Beide ploegen wonnen met 5-0. 1 (Bart van Manen en Allard Looijé) wonnen met 5-0 van De Indruk, Conny van Binsbergen en Dily Rosendaal stribbelden ferm tegen, hadden kansen in het dubbelspel, maar de mannen waren toch net op tijd bij de les. 2 (Henk van Tent en A3 van Dorp) liet geen spaan heel van Sonja en Marianne van de Brink. Er werd trouwens wel heel veel gelachen tijdens die wedstrijd. En ach, dat is toch ook zeer belangrijk tijdens deze tafeltennisavondjes.

Aanstaande donderdag ronde 2. Komt allen, we streven weer naar optimale gezelligheid!