Alle beslissingen zijn gevallen

Nog een puntje had HZW nodig om kampioen te worden in de A-poule. Jeffrey Vonk klopte Wouter Zoetebier in twee games en daara konden hij en Marc van den Berg gefeliciteerd worden. Dat het team van Sassenus geen enkele wedstrijd won, kwam hen duur te staan. Door de 4-1 overwinning die Van Dam Bestratingen behaalde op PinQ kwam Van Dam naast Sassenus. Na een ingewikkelde berekening kwam Marc erachter dat hij met zijn kornuiten moet aantreden in de degradatiewedstrijd.
Dat zal dan gebeuren tegen Voskuilen, want die ploeg werd glorieus kampioen in de B-poule. Bert Blankestijn sloeg het beslissende punt binnen tegen Nieke Edelenbosch van Nationale Nederlanden. Jan van der Staaij was ook dubbel succesvol, zodat er uiteindelijk met 5-0 gewonnen werd. Runner-up werd Hardeman, dat met 4-1 won van De Indruk. In de laatste wedstrijd redde Ewout Hooijer de eer door Kees Verzijl te verslaan. Breman won in zijn laatste wedstrijd met 3-2 van Van Hunnik 1, waar Sander Heijnekamp weer niet te kloppen was. Eveline Rosenboom was dichtbij een stunt tegen Fabio Martina, maar kwam uiteindelijk net te kort.
In de C-poule won Ponsen 1 met 5-0 van Zonled. De overwinning was een mooie voorbereiding op de promotiewedstrijd tegen Nationale Nederlanden. Bart van Manen had nog wel wat te stellen met Alice Pels, maar verde wonnen hij en Allart Looije hun wedstrijden eenvoudig. Ponsen 2 won dan wel ruim met 4-1 van Van Hunnik 2, het was toch wel een spannende partij: in alle gespeelde games kwam de verliezer tot 15 punten of meer. Greet Rosenboom en Ton Snijders wonnen voor Zonled de dubbel tegen Adrie van Dorp en Conny van Binsbergen.

Donderdag 21 april zijn dus de twee promotie/degradatiewedstrijden. Voel je weer welkom in ons clubgebouw en kom kijken of de kampioenen uit de B- en C-poule een kans hebben.

Op donderdag 28 april sluiten we dit seizoen af met een dubbeltoernooi. De barbezetting is al geregeld, nu de inschrijvingen nog!!!