Afscheid van Theo Jansen

Voor alle SKF-ers is Theo Jansen een begrip. De man die al jaren onze selectie traint op zijn eigen rustige manier. Bijna altijd in de zaal aanwezig als er wedstrijden zijn. Kijkt, observeert, geeft commentaar en coached zo nodig.
Een enorm geheugen en inzicht voor zaken die er toe doen, maar ook nog dingen weet uit een ver verleden, uit z’n Shottijd en z’n begintijd bij SKF.
Een man die tafeltennis in het bloed heeft en spelers groot heeft gemaakt. Bijna 60 jaar tafeltennisgeschiedenis, die misschien voorbij zijn gevlogen, maar zeker veel invloed hebben gehad op tafeltennissend Nederland, Wageningen en Veenendaal in het bijzonder. Na een “officieel” afscheid op 18 mei j.i., tijdens onze clubkampioenschappen, kwam het echte afscheid als trainer van onze club afgelopen donderdag. Zijn laatste training van de selectie. Ook ik heb hem bedankt, niet geheel zonder emotie, voor alles wat hij voor SKF heeft gedaan.
De deur staat altijd voor hem open. De zaal zal altijd de Theo Jansenzaal blijven heten en wie weet, hij heeft al eerder afscheid genomen….

Theo, nogmaals bedankt en ik hoop je nog vaak bij SKF te zien.

Marc Sassenus