Komende zaterdag staat weer in het teken van thuiswedstrijden van de landelijke teams. Er komen vier teams in actie, verdeeld over twee tijdvakken. Om 12:30 spelen Vos Occasions/SKF 2, SKF 3 en dames 2, en om 17:00 gaan de dames van FysiqVision/SKF 1 voor het toetje zorgen.

FysiqVision/SKF 1 heeft in een spannende poule een plekje in de play-offs van de eredivisie veilig gesteld. In de komende twee wedstrijden wordt er gestreden voor een gunstigere wedstrijd in de halve finales. Zaterdag zal de eerste horde genomen worden, wanneer VTV (N) 1 op bezoek komt.

Vos Occasions/SKF 2 had de afgelopen wedstrijd een wat minder resultaat, maar staat er toch uitstekend voor in de 2 e divisie. Het doel is een overwinning tegen de nummer vijf uit de poule, Never Despair 1.

Ook SKF 3 doet het uitstekend en zijn op weg naar handhaving in de 3 e divisie. Hun tegenstander is Never Despair 2.

Het tweede damesteam staat knap bovenaan in de 2 e divisie, met nog drie potten te gaan. Voor hen staat de wedstrijd tegen nummer twee Het Markiezaat 2 op het programma. De steun van het publiek is al meerdere malen een beslissende factor geweest, en dus is deze weer meer dan welkom. Om 12:30 worden de eerste wedstrijden gespeeld, waarna om 17:00 de eredivisiewedstrijd van de dames begint. Het barteam zorgt deze keer voor een heerlijke uitsmijter speciaal.

We hopen jullie zaterdag allemaal weer te zien.