Aanstaande zaterdag thuiswedstrijden landelijke senioren

Na twee rondes met uitwedstrijden en een vrij weekend staan er weer thuiswedstrijden op het programma. Komende zaterdagmiddag staan er vier wedstrijden op het programma, die zoals gewoonlijk weer om 15:00 van start gaan.

AutoJ.deGooijer/SKF 1 wacht een lastige wedstrijd, het team speelt tegen de sterke kampioenskandidaat De Boer Taverzo 1 uit Zoetermeer.
Vos Occasions/SKF 2 begint de tweede seizoenshelft tegen Disnierats 1. Vorige keer werd er nog met 12-1 van dit team verloren, het belooft dus een lastige wedstrijd te worden.
SKF 3 speelt tegen Trumelo 1, het team waar afgelopen vrijdag nog in een inhaalwedstrijd met 2-8 van werd gewonnen.
Het tweede damesteam begint in de beslissingswedstrijden met een thuiswedstrijd tegen Het Markiezaat 3.

Het beloven spannende wedstrijden te worden, waarin de steun van het publiek een bepalende factor kan zijn. We hopen jullie dus zaterdag te zien!