Thuiswedstrijden landelijke senioren

Komende zaterdag is het volle bak bij ttv SKF met maar liefst vijf thuiswedstrijden.

Ons eerste damesteam FysioScheepje/SKF 1, uitkomend in de eredivisie, speelt hun eerste wedstrijd tegen AnytimeFitness/Westa 1.

AutoJ.deGooijer/SKF 1 hoopt hun goede start in de 1e divisie een nog beter vervolg te geven tegen laagvlieger SVE 1, met ex-SKF’er Tali Cohen in de gelederen.

Vos Occasions/SKF 2 spelen de altijd beladen regioderby tegen TTV Ede 2, in de 3e divisie. Ook hierin speelt een oude bekende, ditmaal in de persoon van Yannick Raaijmakers.
Eveneens in de 3e divisie speelt SKF 3, voor hen staat een wedstrijd tegen SVE 2 op het programma.

Om het feest compleet te maken speelt ook het tweede damesteam hun wedstrijd, Het Markiezaat 2 komt op bezoek in Veenendaal.

De teams kunnen de steun van het publiek dus goed gebruiken! Het barteam zorgt ook weer voor de innerlijke mens, met een warme maaltijd in de vorm van nasi met saté. Zoals altijd belooft het een gezellige dag te worden, dus we hopen jullie allemaal te zien. Aanvangstijd is zoals gebruikelijk 15:00 uur.