Komend weekend is het alweer de laatste reguliere speelronde van het voorjaarsseizoen. Bij een paar teams is de competitie al beslist, maar voor andere teams is er nog alles om voor te spelen. Zaterdagmiddag staan er weer vijf wedstrijden op het programma.

AutoJ.deGooijer/SKF 1 heeft het kampioenschap in de 1e divisie, en mogen zich gaan voorbereiden op de play-off wedstrijd voor een plek in de eredivisie (geef je hier op om mee te gaan). Maar eerst wordt nog de generale gespeeld tegen nummer twee Tempo-Team 2. De heren zullen hun uiterste best gaan doen om met een goed gevoel de week erop naar Leidschendam af te reizen.

Vos Occasions/SKF 2 heeft nog steeds een kleine kans om het kampioenschap in de 3e divisie te behalen. Er moet nog een groot gat van zes punten overbrugd worden, maar SKF neemt het wel op tegen hekkensluiter Stede Broec 1.

Heren 3 is al gedegradeerd uit de 3e divisie. Voor de laatste wedstrijd komt koploper Gorkum 1 op bezoek en onze SKF’ers zullen er alles aan doen om een sta in de weg naar hun kampioenschap te zijn.

Dames 2 is zo goed als zeker van de tweede plek in de 2e divisie, maar een enkel puntje is nodig tegen koploper Vriendenschaar 1.

Ook jeugd 1 speelt op zaterdagmiddag. In de laatste wedstrijd van de play-downs speelt het team tegen hekkensluiter Assen 1. Een 7-3 overwinning zou de 5e plek in de kampioenspoule betekenen.

Er staan dus nog een paar belangrijke wedstrijden op de planning, en de teams kunnen de steun van het publiek nog een keer goed gebruiken. Zoals altijd zorgt het barteam voor een warme maaltijd, ditmaal staan er Turkse broodjes met zelfgemaakte kipshoarma op het menu. Kun je niet aanwezig zijn? Volg dan de wedstrijden via onze livestream op https://www.twitch.tv/ttvskf. De wedstrijden vangen aan om 15:00 uur.

1. Vergeet ook de halve finales van FysiotherapieScheepjeshof/SKF 1 niet. Zij spelen zondag in Nieuwegein voor een plek in de eredivisiefinale tegen VTV 1. Klik hier voor meer informatie.