Sinds haar oprichting vijf jaar geleden vraagt tafeltennisvereniging SKF via de stichting Toptafeltennis SKF en TableTalk (de businessclub van SKF) actief aandacht voor het Jeugdsportfonds. Onder het motto “alle kinderen moeten kunnen sporten” maakt dit goede doel het mogelijk dat kinderen uit (financieel) minder bedeelde gezinssituaties de kans krijgen om hun favoriete sport te gaan beoefenen.
De samenwerking tussen SKF, TableTalk en het Jeugdsportfonds komt tot uiting via het logo van het Jeugdsportfonds op de wedstrijd- en inspeelshirts van het eerste mannen- en vrouwenteam en reclameborden in de zaal. Tevens wordt per gescoord punt van beide teams een geldelijke afdracht aan het Jeugdsportfonds gedaan.
Als resultaat van de inspanningen in het seizoen 2016-2017 mocht Ate Brouwer (Sportservice Veenendaal), op de seizoensafsluiting van de stichting, uit handen van Gerbrand Burink (HZW, een van de hoofdsponsoren) een cheque ter waarde van € 750 voor het Jeugdsportfonds in ontvangst nemen. In 5 jaar tijd is op deze wijze een kleine € 7.000 euro bij elkaar gebracht. Een mooie invulling van maatschappelijk verantwoord presteren!