Landelijke teams:

De vrouwen van SKF plaatsten zich weer voor de halve finale in de strijd om de landstitel. Daarin werd echter twee keer verloren van VTV uit Nieuwegein. Het team neemt afscheid van coach Kees Moers en Tali Cohen.

Het eerste mannenteam werd kampioen in de tweede divisie en keert dus weer terug naar de eerste divisie. Bloemen dus voor Brenda, Pieter, Dicky en Pim.

Team 2  eindigde in de tweede divisie op een mooie derde plaats.
Team 3 degradeerde, zoals vooraf wel werd verwacht, naar de derde divisie.
Team 4 handhaafde zich in de laatste wedstrijd in de derde divisie.

De commissie prestatiesport zal in de komende weken weer de teams voor het najaar gaan samenstellen. Succes met het denkwerk!

Teams afdeling Gelre

Door afzeggingen in de winterstop hebben een paar teams een klasse hoger moeten spelen dan dat ze eigenlijk zouden moeten. Hartelijk dank dat jullie dat gedaan hebben om voor de club de plaatsen te behouden. Daardoor zijn er wel wat degradaties te vermelden. Maar ook een kampioenschap van een nieuw gevormd team rond Gina en Kees. Gefeliciteerd daarmee!

Team 5 hoofdklasse degradeert naar de promotie-hoofdklasse
Team 6 en team 7 hebben zich gehandhaafd in de eerste klasse.
Team 8 degradeert uit de tweede klasse.
Team 9 degradeert uit de derde klasse.
Team 10 is kampioen geworden in de vierde klasse en promoveert dus naar de derde.

Binnenkort moeten we weer de teams samenstellen voor het najaar. Graag vraag ik iedereen om afzeggingen, wensen of andere zaken door te geven via onderstaande mail. Doe dat voor 15 mei a.s.!

Herinnering: zaterdag 20 mei: Clubkampioenschappen waar je je nog tot 15 mei voor kunt inschrijven!

Henk Brouwer

wedstrijdsecretaris  06-22962126