TableTalk haalt recordbedrag op voor Jeugdsportfonds

Sinds haar oprichting vier jaar geleden vraagt tafeltennisvereniging SKF via de stichting Toptafeltennis SKF en TableTalk (de businessclub van SKF) actief aandacht voor het Jeugdsportfonds. Onder het motto “alle kinderen moeten kunnen sporten” maakt dit goede doel het mogelijk dat kinderen uit (financieel) minder bedeelde gezinssituaties de kans krijgen om hun favoriete sport te gaan beoefenen.

De samenwerking tussen SKF, TableTalk en het Jeugdsportfonds komt tot uiting via het logo van het Jeugdsportfonds op de wedstrijd- en inspeelshirts van het eerste mannen- en vrouwenteam en reclameborden in de zaal. Tevens wordt per gescoord punt van beide teams een geldelijke afdracht aan het Jeugdsportfonds gedaan.

Als resultaat van de inspanningen in het seizoen 2015-2016 mochten Frank Hafkamp en Ate Brouwer (Sportservice Veenendaal) uit handen van Carla Nouwen (kopvrouw damesteam) en Ronald van Roon (voorzitter stichting Toptafeltennis SKF)  een cheque ter waarde van € 1.690 voor het Jeugdsportfonds in ontvangst nemen. En dat betekende een recordbedrag in vier jaar samenwerking!

Een mooie invulling van maatschappelijk verantwoord presteren!