De sponsoractie die opgezet is om sponsors te zoeken en daarbij zelf ook geld te verdienen loopt nog door tot 14 februari. Kijk eens rond in je omgeving, je werkgever wil misschien wel sponsoren, of die oom met een eigen bedrijf. Je doet er de club, en jezelf een groot plezier mee.

Verdien nu geld!
Voor jezelf én voor de club

Gedurende de actieperiode van  18 november t/m 31 december 2016 kun je een geldbedrag verdienen.

Het enige dat je hoeft te doen is:

een BANNERSPONSOR, BORDSPONSOR of SUBSPONSOR of aanbrengen, verder niets!!

Bij een bannersponsor ontvang je een
contant geldbedrag van €15,-

Bij een bordsponsor ontvang je een
contant geldbedrag van €50,-

Bij een subsponsor ontvang je een
contant geldbedrag van €100,-

Wat kun je hiervoor doen?:

1. Zoek een sponsor
  2. Heeft de sponsor toegezegd, vraag dan aan Gerard van Geerenstein (e-mail: prauw6@hotmail.com) om het contract op te stellen.

Heb je meer informatie nodig?:

Mail naar info@ttv-skf.nl of neem contact op met de trekkers van deze actie: Diederik Blok (06-51900261), Kees Verzijl (06-83996519) of Gerard van Geerenstein (06-30468131).

Bannersponsor (€ 75,- ; 1-jarig contract)

• Plaatsen van banner of logo op website (hele jaar door)

Bordsponsor (€ 150,- per jaar; 3-jarig contract)

• reclamebord (244 x 61 x 0,5 cm) op plaats in de speelzaal

Subsponsor (€ 450,- per jaar; 3-jarig contract)

• reclamebord (244 x 61 x 0,5 cm) op prominente plaats in de speelzaal
  • banner/naamsvermelding op website
  • logo in nieuwsbrief
  • 2x per jaar e-mailactie onder leden
  • mogelijkheid gratis deelname team in bedrijvencompetitie
  • 1x per jaar gratis kunnen huren van het gebouw voor een tafeltennis-evenement voor eigen personeel/zakenrelaties
  • foto van de contractondertekening, waarbij SKF zich hard maakt deze in de Rijnpost of Veenendaalse krant geplaatst te krijgen

Kosten voor sponsoring zijn zakelijk aftrekbaar van de belasting!

EXTRA ACTIE-INFORMATIE

Er zijn sponsorboekjes waarin meer uitvoerig informatie over de club en de sponsormogelijkheden zijn beschreven. Deze liggen klaar in ons clubgebouw.