Scholierenkampioenschappen 2016

SKF organiseert op woensdag 28 december de Scholierenkampioenschappen. Een jaarlijks terugkerend evenement voor basisschoolleerlingen van groep 5 t/m groep 8. De inschrijvingen worden gedaan via de scholen, maar mocht je de inschrijving gemist hebben, of kun je op jouw school niet inschrijven, dan kun je jezelf ook opgeven via het emailadres: scholierenkampioenschappen@gmail.com . Helaas is het alleen mogelijk om mee te doen als je in Veenendaal op school zit.

Wat je allemaal moet weten over het toernooi:

• Het toernooi wordt gespeeld op woensdag 28 december
  •  Om 8.30 uur starten de jongens en meisjes van groepen 5 en 6
  • Om 12.30 uur starten de jongens en meisjes van groepen 7 en 8
  • De zaal is open vanaf 8.00 uur.

Zorg dat je je voor deze tijd hebt gemeld bij de wedstrijdleiding.

Spelregels

De games die gespeeld worden gaan tot 11 punten, waarbij om de 2 punten de servicebeurt wisselt. Ben je bij de 11, maar is het verschil tussen jou en je tegenstander geen 2 punten, dan speel je net zolang door totdat het verschil wel 2 punten is. In dit laatste geval serveer je vanaf de stand 10-10 om de beurt.

Enkele aandachtspunten

• Het dragen van schoenen met zwarte zolen is verboden.
  • Tijdens de wedstrijden zijn alleen de spelers en de kinderen die tellen in de speelzaal.
  • Neem zoveel mogelijk een eigen batje mee of probeer van elkaar te lenen. (De vereniging heeft een paar reservebatjes, maar dit aantal is zeer klein.) Zet je naam op je batje!
  • Het toernooi wordt georganiseerd door tafeltennisvereniging SKF. Met vragen hoef je echt niet rond te blijven lopen. Er lopen medewerkers van de tafeltennisvereniging rond die jou graag willen helpen.
  • Bij de vereniging is het mogelijk om iets te eten of drinken te kopen maar je kunt ook van thuis eten en drinken meenemen.
  • Hebben jij of je ouders/verzorgers nog vragen, dan kun je e-mailen naar:

scholierenkampioenschappen@gmail.com

• Het adres van de tafeltennisvereniging is:

TTV SKF Wageningselaan 1a (Sportpark De Groene Velden. Dit is vlakbij korfbalvelden.)
3903 LA Veenendaal. Tel: 0318-514558 Internet: www.ttv-skf.nl