Tafeltennis Overdag

Hoewel de meeste mensen graag ’s avonds bij onze vereniging aan de Wageningselaan 1A in Veenendaal spelen, is er ook een grote groep spelers die er juist voor kiest om overdag te gaan spelen (onze Tafeltennis Overdag groep oftewel de TO).
Zowel op dinsdagmiddag van 13.30 – 16.00 uur als op de donderdagochtend van 9.30 – 12.00 uur is er voor deze groep spelers gelegenheid om een balletje te slaan. Naast geoefende spelers zijn er ook mensen die het gewoon leuk vinden om fit te blijven door het beoefenen van deze fascinerende sport.

Het sociale aspect van het samenzijn wordt altijd gezellig “gevierd” met een drankje of een kop koffie. Als speler bij de TO ben je volledig lid van de vereniging en kun je naast de activiteiten die de TO-commissie organiseert ook meedoen aan alle andere activiteiten die de vereniging organiseert (Clubkampioenschappen, toernooien, feestavonden etc.).

Ben je geïnteresseerd om overdag te komen tafeltennissen, dan kun je tijdens bovengenoemde tijden kennismaken met de TO.

Wil je je wat breder oriënteren op wat onze vereniging te bieden heeft, dan ben je welkom op de woensdagmiddag (jeugd t/m 17 jaar) of woensdagavond voor iedereen ouder dan 18 jaar.