Iedereen boven de 18 jaar is senior lid bij ons in de vereniging. Ben je ouder dan 18 en wil je graag komen tafeltennissen, dan ben je van harte welkom bij één van onze seniorengroepen. Je mag altijd een paar keer komen meespelen en sfeer proeven voordat je lid wordt.

Recreanten

Weet je nog niet wat je precies wilt, dan kun je het beste op woensdagavond binnen lopen bij de recreanten. De recreanten spelen elke woensdagavond vanaf 19.30 uur. Er is altijd wel iemand om mee te spelen op elk niveau. Elke woensdagavond is er iemand van de recreantencommissie aanwezig om je welkom te heten. Wil je meer weten, kijk dan op de pagina van de recreanten.

Competitie

Wil je competitie spelen, neem dan contact op met Rob van Genderen 06-30468605, ravangenderen@gmail.com
De competitiespelers van de afdeling spelen elke maandag- of vrijdagavond competitie. Zij hebben de mogelijkheid om op eigen gelegenheid te trainen op maandagavond.

Prestatiesport

Op zaterdag spelen de landelijke seniorenteams. Zij trainen op maandag- dinsdag- en donderdagavond. Wil je lid worden van SKF, heb je altijd tafeltennis gespeeld, en kun je meespelen op hoog niveau, neem dan contact op met iemand van de commissie prestatiesport.

Bedrijvencompetitie

Ook is het mogelijk om in plaats van de reguliere competitie, mee te doen met de bedrijvencompetitie. Elke donderdag speelt de bedrijvencompetitie hun wedstrijden. De bedrijvencompetitie is verdeeld in 3 poules, dus er kan op elk niveau gespeeld worden. Je schrijft een team in voor € 200,-  per jaar. Kijk voor meer informatie op de pagina van de bedrijvencompetitie .

Tafeltennis Overdag

Elke dinsdagmiddag en donderdagochtend speelt Tafeltennis Overdag. Een gezellige hechte groep van mensen die sportiviteit en gezelligheid combineren. Wil je meer weten, kijk dan op de pagina van de T.O., of neem contact op met één van de leden van de T.O. commissie.

Elders op deze website kun je nog veel meer informatie vinden. Heb je nog vragen, aarzel dan niet en bel één van de contactpersonen of kom gewoon langs in ons clubgebouw! Je bent van harte welkom!