Parkeerplaats afgesloten ivm Triatlon op 26 augustus

Op zaterdag 26 augustus wordt voor de 35ste keer de Van Dijk Triathlon Veenendaal georganiseerd door STV (Stichting Triathlon Veenendaal).

In overleg met en na toestemming van de Gemeente Veenendaal en de Provincie heeft de organisatie ook dit jaar toestemming gekregen om de Rondweg-Oost, vanaf de rotonde Cuneraweg tot aan de Prins Clauslaan, de Groeneveldselaan vanaf de Tinneweide richting Benedeneind en een stukje Wageningselaan af te sluiten van 7.00 uur tot ongeveer 18.00 uur ten behoeve van dit evenement.

Kijk ook op onze website: http://www.triatlonveenendaal.nl/de-wedstrijd/parcours/

Per fiets zullen bezoekers voor SKF door vrijwilligers begeleidt worden tijdens het oversteken op de daarvoor aangegeven punten. Leden die met de auto willen komen zullen deze verder weg moeten parkeren, wat een redelijke wandeling met zich mee zal brengen. Het is niet mogelijk om bijvoorbeeld te parkeren op de woonboulevard. Daar zal ook beveiliging staan om dat te handhaven.

Parkeren kan in de omgeving en op aanwijzing van de verkeersregelaars, vervolgens kunnen zij lopend naar jullie accommodatie.