Leefregels

Het is goed om in willekeurige volgorde stil te staan bij enkele leefregels in ons clubgebouw:

• We roken niet in het clubgebouw, ook niet als er geen tafeltennisactiviteiten zijn;
  • We ruimen de balletjes in de speelzaal op als we hebben getraind of gespeeld;
  • We nemen geen glazen mee naar toiletten,kleedkamers en onder de douche;
  • We ruimen de zaal op als we competitie hebben gespeeld;
  • We hebben begrip voor het barpersoneel als de bar wordt gesloten in navolging van de schenk en sluitingstijden.

Help mee ons gebouw schoon en netjes te houden!

Bardienst

Het hebben van een eigen bar is voor een vereniging heel plezierig, zowel qua gastvrijheid als qua inkomsten. Het biedt leden en bezoekers de mogelijkheid om een drankje en/of een hapje te bestellen. De bemensing van de bar en het “doen” van een bardienst is een verantwoordelijke aangelegenheid. Producten en geld dienen goed te worden beheerd en de bar/keuken dient schoon te worden achtergelaten.

De recreanten, Tafeltennis Overdag, Bedrijvencompetitie en jeugd zorgen via eigen roostering voor een voldoende barbezetting op hun speeltijdstippen. De roostering op competitie speeldagen/-avonden van de senioren, voor toernooien en bij sociale activiteiten vindt centraal plaats via een coördinator.

Om het barproces zo soepel mogelijk te laten verlopen hebben we voor de drukke momenten (competitie op maandag- en vrijdagavond, competitie landelijk zaterdag, toernooien, sociale activiteiten) een vaste barcrew van circa 12 mensen die jaarlijks 6-8 keer bardienst draaien.
We hebben altijd mensen nodig voor deze barcrew. Vindt je het leuk om bardienst te draaien neem dan eens contact op met Alice van Dorp(06-24830830), zij kan samen met jou de mogelijkheden bespreken.

Sinds 2002 kent SKF een beleid sociale hygiëne, waaronder o.m. een bestuursreglement “alcohol in de sportkantine” en huis- en gedragsregels.

Barkeepers kunnen via de site van het NOCNSF een IVA certificaat behalen. Dit is de Instructie Verantwoord Alcohol Schenken.

Huren van het gebouw

Organiseer je een feestje, bedrijfsuitje, familiebijeenkomst of iets anders gezelligs denk er dan eens aan om dit te combineren met een sportieve activiteit. Tafeltennis is een leuke sport die door iedereen te beoefenen is, van opa en oma tot kleinkinderen, van vakkenvuller tot directeur. Iedereen vindt het leuk om te tafeltennissen. Het goede nieuws is dat onze zaal te huur is.

SKF zorgt voor de batjes en balletjes en tijdens en na de sportieve inspanningen kun je in de gezellige kantine genieten van een hapje en een drankje.

Neem contact op met Adri van Dorp voor vrijblijvende informatie of boekingen. 06-144 243 31  a3@a3api.nl

Op de tijdstippen dat het gebouw niet in gebruik is voor leden, is het mogelijk om het te (ver)huren mits passend binnen de daarvoor geldende wet- en regelgeving.

De verhuurtarieven per dagdeel (ochtend/middag/avond van 4 uur) luiden als volgt:

* één zaal: € 65

* twee zalen: € 100

* vergaderruimte: € 40

De vergoeding van een barkeeper wordt periodiek in het kader van het vergoedingenbeleid vastgesteld. Deze bedraagt € 10 per uur.